- Om RedHeal
- Selskapet har sitt sete i Norge og er registrert med følgende opplysninger i Brønnøysundregisteret:
LARSEN COMMERCE org.nr 933243486MVA
Helgåsvegen 124B
6817 Naustdal - Ønsker du å komme i kontakt med oss kan du sende e-post til support@redheal.no med ditt ærende og kontaktinformasjon så hører vi fra oss om kort tid.
- Bestilling
- Når du har fullført bestillingen sendes ordrebekreftelse til din e-postadresse. I bekreftelsen finner du informasjon om produkt(er), pris, fakturering og leveringsadresse.
- Hvis det er noen feil i ordrebekreftelsen må du kontakte oss umiddelbart via e-post til support@redheal.no.
- Levering
- Våre normale leveransetider er 1-5 dager. NB! Helgbestillinger sendes førstkommende mandag.
- Ved forsinket leveranse, (uten at vi har opplyst om lengre leveransetid) vennligst kontakt oss på e-post: support@redheal.no.
- Dersom pakken ikke blir hentet ut innen angitt dato vil den gå i retur til oss, og du vil bli belastet et gebyr for å dekke kostnadene vi har i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede produkter omfattes ikke av angreretten.
- Priser
- Alle priser i butikken er oppgitt i NOK og inkluderer 25% moms.
- Frakt er gratis for alle ordre.
- Vi forbeholder oss retten til endre/justere priser forårsaket av prisendringer fra leverandør, feiltrykk i prislisten og feil priser p.g.a. gal informasjon.
- Angrerett og 30 dagers åpent kjøp
- Når du kjøper varer på internett har du som kunde 14 dager lovfestet angrerett som gjelder fra det tidspunktet du har mottatt vare du har bestilt. Som en ekstra trygghet og service til våre kunder, velger vi å tilby våre kunder 30 dagers åpent kjøp. Vilkårene for åpent kjøp og angrerett er de samme:5.1 Når du bruker angreretten eller åpent kjøp:
- Du må informere oss at du angrer. Beskjeden skal sendes via e-post til support@redheal.no. I e-posten må navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer samt hvilke produkt(er) returen gjelder for stå tydelig og klart.
- Du må returnere produktene til oss så snart som mulig og innen senest 14 dager etter du har meldt fra om at du vil angre kjøpet.
- Du er ansvarlig for returfrakt, levering og tilstand på produktene ved retur, produktene bør derfor sendes godt pakket inn og i originalemballasje. Produktene skal være i original tilstand uten bruksmerker, og originalemballasjen skal være intakt.
- På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke en sum som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien til produktet for brukt eller skadet produkt.
- NB. 30 dagers åpent kjøp gjelder kun ved salg til privatpersoner.
For mer om angrerettloven, se her.
- Reklamasjon og klager
- Alle produkter inspiseres før levering. Skulle produktet allikevel være skadet eller feilaktig sendt når det ankommer påtar vi oss i samsvar med gjeldende lovverk å rette opp feilen uten omkostninger.
- Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en mangelfull vare.
- Klagen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.
6.1
Hvordan du går fram ved reklamasjon
- Eventuelle feil og mangler skal alltid rapporteres til support@redheal.no der du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og beskrivelse av feilen.
- Hvis vi ikke klarer å rette opp feilen eller levere lignende produkt refunderer vi deg for det mangelfulle produktet i samsvar med gjeldende lovverk. Vi står for returfrakten for godkjente klager.
- Vi forbeholder oss retten til å nekte reklamasjon hvis det viser seg at produktet ikke er skadet, er mangelfull eller lignende i samsvar med gjeldende lovverk. Ved reklamasjon følger vi norsk lov. Les mer her.
- Ansvarsbegrensning
- Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå p.g.a. produktet.
- Vi tar ikke ansvar for forsinkelser/feil på grunn av omstendigheter utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse omstendighetene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller manglende levering fra leverandøren.
- Videre påtas det ikke noe ansvar for endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av respektive leverandør og/eller andre faktorer utenfor vår kontroll.
- Produktinformasjon
- Vi reserverer oss for eventuelle trykkfeil i nettbutikken samt utsolgte produkter ved bestillingstidspunkt. Vi garanterer ikke at bildene gjenspeiler det nøyaktige utseendet til produktene da en viss fargeforskjell kan forekomme avhengig av skjerm, fotokvalitet og oppløsning. Vi gjør alltid vårt beste for å eksponere produktene så nøyaktig som mulig.
- Informasjon om informasjonskapsler (Cookies)
- I henhold til loven om elektronisk informasjon må besøkende på et nettsted bli opplyst om at cookies brukes. Informasjonen i cookie kan brukes til å spore brukerens surfing. Cookie er en liten tekstfil som nettstedet du besøker ber om å bli lagret på datamaskinen din for å gi tilgang til forskjellige funksjoner. Du kan stille inn nettleseren din til å automatisk nekte cookies. Mer informasjon om cookies finner du her.
- Personopplysninger
- Ved å handle hos RedHeal godtar du vår policy for databeskyttelse og vår behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter ditt personlige personvern og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din. Vi vil aldri selge eller avsløre informasjonen din til tredjepart uten juridisk grunnlag.
- RedHeal er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som du har gitt oss som kunde. Din personlige informasjon blir behandlet av oss for å kunne håndtere bestillingen din, samt de gangene du har ønsket nyhetsbrev eller kampanjetilbud og for å kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov.
- Nedenfor er et sammendrag av hvordan vi i samsvar med personopplysningsloven (GDPR) lagrer og behandler dine data.
- 10.1 Hva er personlig informasjon?
Personopplysninger er all informasjon som direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person. - 10.2 Hvilken informasjon lagrer vi?
For å håndtere bestillingen din og svare på spørsmål relatert til bestillingen din lagrer vi for- og etternavn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse og kjøpshistorikk. - Din informasjon lagres så lenge vi har et juridisk grunnlag for å behandle informasjonen din, f.eks. for å oppfylle avtalen mellom oss eller for å overholde en juridisk plikt i henhold til f.eks. regnskapsloven.
- 10.3 Rettslig grunnlag
I forbindelse med kjøp blir din personlige informasjon behandlet for å fullføre avtalen med deg.
Markedsføring, kampanjer og lignende utsendelser gjøres med ditt samtykke. - 10.4 Hvilken informasjon deles og til hvilket formål?
10.4.1 Betalingsleverandør - Når du kjøper, deles informasjon med betalingsleverandøren vår. Det som er lagret er fornavn, etternavn, adresse, e-postadresse og telefonnummer.
Hvis du velger å betale med faktura, lagres personnummer også hos betalingsleverandøren. Informasjonen lagres for å gjennomføre kjøpet og for å beskytte partene mot svindel.
Betalingsleverandører vi bruker er: Dintero. - 10.4.2 Leveringsselskap
For å levere dine bestillinger og fullføre avtalen vår, må vi dele spesifikk informasjon med leveranseselskap. Det som deles med leveringsselskap er fornavn, etternavn og adresseinformasjon. E-postadresse og/eller mobilnummer kan også deles for varsling.
Leveranseselskap vi jobber med er: Posten. - 10.4.3 Nyhetsbrev
Hvis du har valgt å abonnere på vårt nyhetsbrev vil fornavn, etternavn og e-postadresse bli delt med vår nyhetsbrevleverandør. Dette for å holde deg oppdatert med informasjon og tilbud i markedsføringsøyemed.
Vi bruker Klaviyo for å sende ut nyhetsbrev. - 10.5 Innsynsretten
Du har rett til å motta utdrag av all informasjon som er tilgjengelig om deg hos oss. Utdrag leveres elektronisk i lesbart format. - 10.6 Rett til rettelse
Du har rett til å be oss oppdatere feilaktig informasjon eller komplettere mangelfull informasjon. - 10.7 Retten til å bli glemt
Du kan når som helst be om sletting av din personinformasjon.
Det er få unntak fra denne retten til å bli slettet, f.eks. om det må beholdes for at vi skal oppfylle en juridisk forpliktelse (i henhold til regnskapsloven). - 10.8 Ansvarlig for databeskyttelse
RedHeal er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i nettbutikken og sørger for at reglene blir fulgt. - 10.9 Hvordan vi beskytter din personlige informasjon
Vi bruker industristandarder som SSL/TLS og enveis hash-algoritmer for å lagre, behandle og kommunisere sensitiv informasjon som personopplysninger og passord på en sikker måte.
- Endringer i de generelle vilkår og betingelser
- Vi forbeholder oss retten til når som helst gjøre endringer i vilkårene. Endringer i vilkårene vil bli lagt ut online i nettbutikken. De endrede vilkårene anses som akseptert i forbindelse med bestillinger eller besøk på nettstedet.
- Tvist og valg av lov
- Ved tilfeller tvist ikke kan løses mellom selskapet og kunden kan du som kunde henvende deg til Forbrukerrådet. For innbyggere i et annet EU/EØS-land enn Norge kan klager sendes online via Forbruker Europa sin side.
- Ved tvist følger vi avgjørelser fra Forbrukerrådet eller korresponderende tvistemålsorgan.
- Tvister om tolkning eller anvendelse av disse generelle vilkårene skal tolkes i samsvar med norsk rett og lov.
13. Betaling
- Hos oss kan du betale med Kort, Vipps, Walley eller Klarna. Dersom du betaler med Kort eller Vipps reserveres beløpet med en gang, og trekkes fra konto kort tid etter at ordren er bekreftet av oss.
- Velger du å betale med Walley / Klarna har du to valg: delbetaling eller faktura. Hvis du velger delbetaling kan du selv velge nedbetalingsperiode. Om du velger faktura kan du utsette betalingen uten ekstra kostnader i 30 dager. Les mer om vilkårene i utsjekken.
Innholdet på denne nettsiden er kun ment for informasjonsformål og skal ikke tolkes som medisinske råd. Rødlysterapiprodukter kan være en verdifull del av en sunn livsstil, men individuelle resultater kan variere. RedHeal gir ingen garantier for nøyaktigheten eller fullstendigheten av informasjonen som presenteres. Hvis du har spesifikke medisinske spørsmål eller bekymringer, anbefales det å konsultere en kvalifisert helsepersonell.
Bruk av informasjonen og produktene på denne nettsiden skjer på eget ansvar. RedHeal er ikke ansvarlig for individuelle resultater eller eventuelle problemer som kan oppstå fra bruken av produktene. Det er viktig å følge anbefalte retningslinjer og bruke produktene som anvist for best mulig resultat.
Kontakt en lege eller annet kvalifisert helsepersonell for profesjonell medisinsk rådgivning.